lørdag den 2. august 2014

Instagram - uge 30

I starten af sidste uge tog jeg begge pigerne med ud i mine bedsteforældres sommerhus, da farmand var på arbejde. Vi havde 2 hyggelige dage sammen med olderne, og der blev spist god mad, badet, leget og det gode vejr blev nydt.

Midt på ugen var vi på shopping med min mor, og det betød også frokost på en café. Lillepigen er begyndt at synes at sådan noget er vildt sjovt, og efter vi har været på café, leger hun hele tiden restaurant herhjemme, hvor hun selvfølgelig er tjeneren også skal vi andre bestille mad ved hende.

Fredag var jeg til Stella Polaris i et par timer sammen med min søster. Lørdag var vejret ikke så godt, så mine forældre kiggede efter mindstepigen mens hun tog sin formiddagslur, og så tog lillepigen og jeg på biblioteket for at lege og læse bøger.
Søndag gik turen til Fyn hvor vi skulle til barnedåb ved min fætters dreng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)