søndag den 14. september 2014

H&M baby

Jeg kan vidst ikke komme udenom, at jeg shopper en stor del af både pigernes og min egen garderobe i H&M. Jeg synes der er så meget pænt tøj, og så gør det jo heller ikke noget, at det samtidig er billigt. Mindstepigen har arvet det meste af storesøsterens garderobe, men jeg drømmer alligevel om at købe nedenstående til hende.

///   1. 2-pak leggings 70 kr.   ///   2. Vatteret jakke 249 kr.   ///   3. Sweetshirt med motiv 80 kr.    ///
///   4. Finstrikket trøje 80 kr.   ///   5. 2-pak toppe 80 kr.   ///   6. Forede jeans 149 kr.   ///

For god ordens skyld vil jeg lige nævne at dette ikke er et sponsoreret indlæg, jeg har altså intet fået for at reklamere for ovenstående produkt. Jeg er bare begejstret for produktet og ønsker derfor at dele dette med jer andre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)