mandag den 8. september 2014

Jeg sagde JA!


Nu hvor det er officielt på Instagram, vil jeg også lige dele det med jer som læser med herinde. Sidste lørdag faldt min kæreste gennem 8 år på knæ, og spurgte om jeg ville gifte mig med ham. Selvom vi har hus og 2 børn sammen kom det alligevel bag på mig, at han friede til mig nu. Han tog røven på mig, og jeg havde slet ikke regnet med at det skete den dag. Han friede til mig på en gåtur sammen med vores 2 piger, og det var helt perfekt, og mere end jeg nogensinde havde drømt om.

Bloggen kommer derfor nok også til at omhandle en lille smule bryllupsplanlægning, tanker osv. på et tidspunkt. Nu skal vi først lige have fundet en dato!

Hvis du ligger inde med nogle gode tips i forhold til planlægning eller noget andet som du mener kan være nyttigt. så smid endelig en kommentar herunder.

1 kommentar:

  1. Gu fanden sagde du ja (hihi) :-)
    Du er mere end velkommen til at kigge på min blog, for der er masser af bryllupsinspiration.
    Ellers kan jeg virkelig anbefale Pinterest for der får man smag for alle de fine billeder

    // Rikke //
    Mit element

    SvarSlet

Tak for din kommentar;-)