mandag den 29. september 2014

Was in Berlin zu sehen?


Om lidt over en uge tager min søster og jeg til Berlin i 3 dage. Jeg glæder mig, men får også ondt i maven ved tanken om at skulle afsted. Det er første gang jeg skal være så længe væk fra mine to piger, og første gang jeg skal være væk fra mindstepigen i mere end en dag. Jeg ved, at jeg kommer til at savne dem begge to helt vildt, men jeg bliver også ved med at minde mig selv om, at det jo er sundt at savne indimellem, og at jeg også har godt af at komme lidt væk og få lidt mig-tid for en gangs skyld. Men derfor ser jeg nu alligevel ikke frem til dagen, hvor vi skal tage afsked. Puha, jeg får det helt skidt bare ved at skrive om det nu.


Nå, men nu til det dette indlæg egentlig skulle handle om. For når vi nu er kommet afsted, hvad skal vi så bare opleve og hvad må vi bare ikke gå glip af? Kom gerne med gode råd, tips osv. herunder. Dankeschön.


Jeg har tidligere været i Berlin sammen med farmand, lillepigen, et vennepar og deres 2 børn. Hvis du har lyst kan du læse mere om den tur herherher eller her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)