lørdag den 13. december 2014

Instagram - uge 49

I sidste uge tog vi hul på december måned. Julekalenderen skulle åbnes og kalenderlyset blev tændt for første gang.

Om tirsdagen var vi til min fars afskedsreception, da han nu efter et langt arbejdsliv har valgt at gå på efterløn. Faktisk har han været i samme firma i over 40 år, så han fik tildelt Dronningens fortjenestmedalje.

I børnehaven er lillepigen i gang med at lave hemmeligheder til juleaften, og så har de bagt småkager. Jeg fik også lavet årets julekonfekt i sidste uge, så nu håber jeg bare, at der er noget tilbage til juleaften.

Weekenden bød først på en julefrokost fredag aften med mit arbejde. Hele lørdagen hjalp jeg min søster og hendes mand med at male i deres nye hus, og om søndagen besøgte vi Dybbøl Mølle, hvor der var en masse juleaktiviteter for både voksne og børn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)